Livrarea
Livrarea produselor comandate online pe https://www.edujucarii.ro se efectueaza pe întreg teritoriul tarii prin intermediul serviciului de curierat national.
Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate pe site-ul https://www.edujucarii.ro sunt urmatoarele:
- a) Pentru livrarea produselor comandate cu plata in avans (plata online cu card bancar sau prin transfer bancar), cu o valoare totala sub 500 lei, taxa de livrare este afisata in Cosul de Cumparaturi si poate varia in functie de produsele achizitionate;
- b) Pentru livrarea produselor comandate cu plata in avans (plata online cu card bancar sau prin transfer bancar), cu o valoare totala peste 500 lei, livrarea este gratuita, fiind suportata integral de Edujucarii.
- c) Livrare in SameDay Easybox
- d) Livrare in Automate DPD
- e) Pentru livrarea comenzilor cu plata ramburs se percepe o taxa de livrare, care este afisata in Cosul de Cumparaturi si poate varia in functie de produsele achizitionate.
Costul total al comenzii este comunicat Clientului la momentul plasarii comenzii si Clientul accepta in mod expres, prin plasarea comenzii, estimarile pentru costul transportului, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost. In consecinta, Clientul nu poate solicita ulterior plasarii comenzii un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masurari proprii ale coletului. EduJucarii ofera serviciul de livrare pana in fata usii locuintei/imobilului din adresa de livrare specificata in momentul plasarii comenzii, atat timp cat caracteristicile/particularitatile locatiei permit efectuarea livrarii fara incalcarea reglementarilor legale privind securitatea muncii. In cazul in care livrarea nu poate fi efectuata fara incalcarea prevederilor legale prestatorul de servicii, firma de curierat poate refuza livrarea in fata usii locuintei/imobilului.
Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al Edujucarii, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul Edujucarii, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc. Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga, astfel ca Clientul accepta ca prin cumularea a mai multe produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata.
Livrarile se vor efectua de regula in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii (variaza intre 2 si 4 zile lucratoare) si Clientul poate obtine informatii privind statusul livrarii in orice moment. In cazul in care produsul poate fie livrat cu depasirea termenului susmentionat, Edujucarii va informa de indata Clientul prin E-mail, oferind doua optiuni: Clientul fie renunta (in scris) la comanda/produs, fie accepta noul termen de livrare propus. In eventualitatea in care plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii.
Clientul are posibilitatea alegerii Livrarii rapide a produselor semnalizate in mod special in acest mod. In cazul Livrarii rapide, produsele din stoc vor fi expediate imediat.
Edujucarii poate avea campanii privind livrarea gratuita, pentru anumite produse.
Livrarea gratuita se aplica pentru articole vandute de catre Home Uzaj Shop SRL cu valoare totala peste 500 RON, care sunt achitate cu plata in avans (plata online cu card bancar sau prin transfer bancar), numai in anumite conditii, incluzand dar nelimitandu-se la:
- a. Mentinerea contractului/comenzii in formula initiala (fara modificari/amanari);
- b. Modificarea comenzii la initiativa Edujucarii: modificari privind perioada de livrare (in special amanari), produse care devin indisponibile, alte erori de sistem, etc.
Expediere MultiColet - Pentru a asigura integritatea produselor mici sau fragile si pentru a reduce perioada de livrare, Edujucarii foloseste sistemul de MultiColet: o comanda este trimisa cu mai multe expeditii separate (in zile separate).
Clientul poate verifica numarul de expeditii al unei comenzi si statusul acestora in sectiunea Contul meu de pe https://www.edujucarii.ro.
Edujucarii nu garanteaza in niciun fel ca o comanda este transmisa intr-o singura expeditie si nici nu solicita taxe suplimentare pentru livrarea in doua expeditii. Modul de impachetare si livrare este la libera alegere a Edujucarii, cu respectarea obligatiei de livrare integrala a produselor in perioada asumata.
In momentul expedierii coletului, agentul societatii de curierat va contacta Clientul prin e-mail/SMS si telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul societatii de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la doua avizari succesive. Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la prima avizare.
Produsele sunt sigilate în plic/colet până la livrare.
La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia.
Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)
Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului societatii de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.
In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, Cumparatorul se obliga sa sesizeze in scris Vanzatorul, la adresa de email comenzi@edujucarii.ro, lipsa oricarei "caracteristici obligatorii". Lipsa acestei sesizari reprezinta acordul ferm al Cumparatorului ca produsul a fost livrat cu toate "caracteristicile obligatorii" prezente.